وای ما دوروزه همش دنبال شیر خشک هستیم یا یدونه میدن یا نمیدن
راستی قیمت هاشون هم ۲۹۰ ت شده
هی میگه سهمیه تموم شده میگیم بابا لاقل آزاد بده به سختی گیر میاد
نمیدونم چرا یکی بفکر این بچه های کوچولومون نیست
لاقل شیر خشک های اینا تامین میشد چی میشو مثلا الان بچه من بد غذاس خیلی به سختی کم کم غذا میدیم همش استفراغ میکنه
من چی باید بدم شیر هم پیدا نمیشه
۵۰۰ تومن یسنا میریختن اونم نمیدونیم بدیم مای بیبی که اونم قیمتش رفته تااااا....
یا چی ؟!
خدا فقط خودش بهمون رحم کنه انقدر که استرس و اضطراب میکشیم دیوانه شدیم وسلام
يا خدا تهران نيست كه تو شهر ما نيست من ١٤ تا دارم ولى شماره ٢ رو ندارم
کمه عزیزم
کلا از همون اولشم پرونوترا کمیاب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.