۶ پاسخ

ببین 6 و 7 ماهگی طبیعیه من بچم همش میزارم خونه خواهرم ..مادرم یه وقت میبینی 4 روز نمیبینمش ولی الان دو هفتس وارد 6 شده هی می‌چسبه به من گریه میکنه مبرم حتی تو آشپزخونه به نظرم خوب بشن.من خودم خیلی دوست ندارم بهم اینجوری بچسبه چون من یه وقت پیش میاد 3 روز نیستم به خاطر کارم نمیتونمم ببرمش

عالی خوشبحالت

خوبه که من دوست دارم بچم اینطوری باشه اصلا اینطوری نیست😅😑

بچه منم همینطوره
غریبی میکنه

من دخترم تو بغل همه میرفت بغل من نمیومد انقدر ناراحت میشدم گریه میکردم

از خدات باشه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی