۱۶ پاسخ

دختره منم همینه🥺مادر بودن اصلا کار اسونی نیس

پسر منم خیلی بغلیییی

پسرمنم همش میگه بغلم کن،ازکمردردوزانودرددارم میمیرم،

بزارید توی‌اغوشی شاید کارآمد باشه

غر میزنه یا گریه میکنه؟ اگه غر میزنه یکی دوبار فوری برش ندار عادت کنه …، البته نه اینکه همش زمین باشه ولی چون میگی همش بغلته اینو امتحان کن

عزیزم اون بهت نیاز داره
مگه چندوقتشه
نهایت تا دوسالگی بچسبه بهت
بعدش خودت دلت براش تنگ میشه ک بغلش کنی

پسر منم هست
آغوشی و روروئک‌ یکم نجاتم داده

آغوشی بگیر راحت کن خودتو
یه استانداردشو بگیر کمرت داغون نشه
ببندش به خودت راحت

بچه منم همینطوره ، بخصوص اینکه بریم جایی دیگه، اصلا نمی‌مونه فقط باید بغلم باشه و دورش بدم

پسر منم چند وقته اینحوری شده🥲

رورویک جوابه

همه همینیم خودم جرات ندارم جلوش بلندشم جوری با گریه و التماس نگاهم می‌کنه که دل سنگ آب میشه🥴

منم تو همین وضعیتم فقط تونستم شام بزارم
تمام کارام مونده

دختره منم همینه🙁

هعی دلم خونه

دختر منم 🥲🥲🥲

سوال های مرتبط