خسته شدم‌از بس گریه کرد نمیخوابه فقط گریه

تصویر
۳۱ پاسخ

وای من اصلا دلم نمیاد قنداق کنم

متوجه نمیشم
یه سری ها فقط بلدن بله آدم عذاب وجدان بدن
مادرشه مطمئنا از شما به بچه ش دلسوز تره و عادت های بچه ش رو می‌دونه
از یه مادر خسته که سعی داره بچه ش رو آروم کنه چه انتظاری دارین آخه

وای چرا حالا اینجور قنداق کردی
خب بچه اذیته دستاش بستی
بذار ازاد باشه گناه داره

قنداق چسبی بگیر بزار پاهاش آزاد باشه گناه داره بچه

بغلش کنی و راه بری و لالایی بگی میخوابه شاید با قنداق اذیت میشه چون بزرگ شده ماهم دخترمون وقتایی که بی قراری میکنه با ماشین میبریم دور دور زود میخوابه

چقد همه اینجا نظر میون انگار اونا مادر این بچن😐بابا یکم فکرکنید اگر نظرای این مدلی میخواست که تا الان بچش خواب رفته بود

بنظر من اول بازش کن یک لباس خنک و راحت بپوشون..خوب سیرش کن یکم باهاش حرف بزن قربون صدقش برو آرامش بده بهش حالا هرچقدر خسته ای..بعد بزار رو پات بازم حرف بزن و نازش کن لالایی بخون کم کم می‌خوابه...این بچه میفهمه استرس و عصبانیت شمارو برای همین حس خوبی نداره خوابش هم نمی‌بره..

چقد دخالت میکنن همه
ولی اگه گرماییه خنکش کن رو پسر من جواب میده

بابا باز کن او قنداقو یکی تورو اینجوری کنه خوابت میگیره کناه داره بابا بچه

قنداقشم لطفاً باز کن فقط موقع که میخوای تکونش بدی دستاشو بادستت نگه دار تا نپره راحت بخوابه یاهم فقط دستاش ببند

بهش آب جوشیده خنک بده تو شیشه واقعا جوابه بعد می‌خوابن.

تو رو خدا اصرار به خواب نکن حتما چیزی هست که نمیخوابه

گرمشه بچه، جاشو‌خنک کن

همیشه گریه میکنه ؟یا یه روزایی اینطوریه؟

عزیزم بزارش رو سینت البته بدون لباس بزار پوست صورتش ب پوست سینت بخوره بوت کنه اونوقت نازش کن و باهاش حرف بزن با دست خیلی آروم روی باسنش بزن مثل زدن پشت کمرش

بببن گلم فقط پاهاشو ببند

وای دستاشو باز کن تو رو خدا گناه داره

اوخیییی قنداق باز کن ...بچه اذیته گرمش هس

من دخترم رو پام میخوابید

چندشب بود بد قلقی میکرد تااینکه با تشک بغلش کردم زود خوابید
گاهیم رو دنده بزارمش و آروم روپام تکون بدم میخوابه

شماهم امتحان کن شاید مدلش عوض شده

گناه داره چیه اخه این مدل 😐بازش کن میخابه بچه

پوستی از من کند امشب بچم ک باید در تاریخ ثبت کنند😭😭😭😭😭

شاید گشنشه. یاهم که گرمشه

وای چرا اینجوری کردی بچه روووووووو خدای منننن بچه پنج ماهه🤦‍♀️🤦‍♀️

اونم تو این هوای گرم که ما دارم میپزیم بچه از گرما کلافه شده

بمیرم الهی گناه داره اینطوری نبندش اذیت میشه گریه میکنه اگه تو خواب میپره فقط بایه دورپیچ خیلی یواش دستاشو ببند

همین عصبانیت و استرس و خستگی خودتون رو کاملا متوجه بچه، آرامش نمیگیره ازتون

یکم رو شکم بخوابونش. شاید دل درده

دراز بکش کنارش بهش شیر بده میخوابه وقتی خوابید آروم سینه از دهنش بیرون بیار

مگه بچه ۵ ماهه رو قنداق میکنن؟
اصلا شاید چون قنداقه اذیته، آزاد بزاریدش و رو پهلو بخوابونیدش، همزمان که رو پاتون تکونش میدین یکم کمرش رو ماساژ بدین میخوابه و آرامش پیدا میکنه

شاید گرمشه الان تو این هوای گرم قنداق اخه

بازش کن بچه خفه شد
همینه خفش کردی انتظار داری بخوابه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی