۸ پاسخ

نه عزیزم مادر بدی نیستی گاهی خستگی ب آدم فشار میاره اما هر موقع خواستی عصبی بشی به دستای کوچولوش نگاه کن متوجه میشی چقدر مظلومو بی گناهه🥹

عزیزم صدای سشوار براش بذار، من همیشه میگفتم نوزاد بودن خیلی سخته اینکه با این جثه ی کوچیک اینهمه درد و تحمل کنی، دخترمنم خیلی گریه میکرد، بغلش میکردم دور میزدم صدای سشوار میذاشتم آروم میشد، حتی دکترم برده بودم میگفت بجای دارو صدای سشوار بذاری خیلی بهتره

همیشه اینجور مواقع بزارش تو اتاق بیا بیرون یه چندتا نفس عمیق بکش،با گریه کردن اتفاقی براش نمیفته،وقتی اروم شدی برگرد پیشش،منم این اتفاق برام افتاده هنوز نتونستم قیافه ی معصوم اون روزش و فراموش کنم😓😭

خودتو سرزنش نکن
ولی وقتی گریه کرد
اروم‌بزارش رو‌تخت دوتا نفس عمیق بکش به خودت بیای و ببینی باید چکار کنی
یکم گریه کنه چیزی نمیشه

مادر بدی نیستی یه انسانی که خسته شده من کاملا درکت میکنم عزیزم شاید دل درد داره

اگ کولیک داره شرب گریمیچر بده بهش عالیه

مادر بدی نیستی فقط خسته ای اونم حتما دلدرد یا گوش درد داره الکی گریه نمیکنه یکم بهش پاراکید میدادی شاید آروم میشد

قطره دل درد بهش میدی؟

سوال های مرتبط