یکی واکسن زده بس گریه کرد هلاک شد

تصویر
۲ پاسخ

دختر منم امروز زدم انقد گناح داره

وای خدا منم ۲۹ فروردین میزنم ۴ ماهگی رو لعنت به این واکسن‌ها یعنی با اسمش فوبیا دارم

سوال های مرتبط