۳ پاسخ

معمولا میگن صبح بدین که بعدش اشتهای بچه خوب بشه ولی من دم ظهر دادم بین تایم شیرش بود چون صبح مولتی دادم بهش

تازه امروز اولین بار بهش دادم

دکتر بمن فقط گفت روزی ۱بار ۳ سی سی بده

سوال های مرتبط