۱۳ پاسخ

عزیزم اصلا درد نداره خیالت راحت راحت باشه

اصلا متوجه نمیشی

عزیزم سزارین شدین دردش قابل تحمله سوند و ماساژ رحمی اینا من خیلی میترسم

ن عزیزم دردی نداره میگن

نه نداره

من که رفتم تادرازکشیدم گفت بلندشواصلا نفهمیدم کی کشید

هیچی نفهمیدم

اصلا حس نمیکنی

نه اصلا درد نداره

محل برش سزارین که بی حسه کامل اصلااا چیزی نمیفهمی

منم خیلی میترسیدم و استرس داشتم اصلا درد نداشت

ن عزیزم اصلا درد نداره دردش از امپول زدن هم کمتره ..

سزارین؟

سوال های مرتبط