میرم بخیه هامو بکشم ولی خیلی میترسم از دردش😩

۶ پاسخ

اصلا درد نداره عزیزم موقعه کشیدنش هم هیچی متوجه نمیشی الکی خودتو نترسون

منم اصلا متوجه نشدم

اصلا درد نداره متوجه هم نمیشی😁

منم خیلی میترسیدم و استرس داشتم ولی هیچی حس نکردم.

هیچ دردی ندارع

اصلا درد نداره که
متوجه هم نمیشی حتی

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی