۵ پاسخ

وارد۳۶ک شدی دیگ نبایدبخوری من دکترم اینجورگفت

من هم یه هفتست قطع کردم

نه همون ۳۶ هفته دیگه نخور

من الان يه هفته قطع كردم

عکر کنم همه تا ۳۵ یا ۳۶ دیگه قطع کنن ،خون رقیق میکنه و خونریزی سخت بند میاد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان غزل مامان غزل ۱۱ ماهگی