۴ پاسخ

روغن حیوانی داری بزن خیلی خوبه

بعددوسالگی اگه لازم باشه دکترمینویسه بشورش سعی کن یکم ازادبزاریش

باز بزار هیچ پمادی نداری خونه؟

روغن جامد

سوال های مرتبط