فک کنم سایز صفر استفاده بشه چون دو قلو وزنشون زیاد نیست
من شنیدم صفر بهتره چون جثه دوقلوها کمتر میشه
نوزاد آخرش صفر رو میخواد
من که بچم ۳۲۰۰دنیا اومد،تا یه مدتی همشصفر مارک مای بیبی میبستم
من هم صفر گرفتم هم یک، صفر میبرم با خودم چندتا هم یک میبرم اگه یک لازم باشه اونم پیشم باشه
سلام عزیزم من سایز صفر دو بسته خریدم برای بیمارستان و سایز یک هم دو بسته فعلا گرفتم
من صفر برداشتم
اول صفر بگیر احتمال زیاد خوب باشه اگه بزرگ بود دوصفر بگیر
واسه دو قلو دوصفر شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.