خانوما لباس بیشتر سایز 1بگیرم یا 2؟

۵ پاسخ

بنظرم همه چیو بخر ولی برا لباس صب کن ۳۶ هفته ک رفتی برا وزن اونموقع برو لباس بخر اونجوری تقریبا میدونی بچت چند کیلو میشه مطابق با وزنش میخری بزرگ بخری بچه توش لق بزنه اصلا جلوه خوبی نداره کوچیکم بخری کلا تنش نمیشه پولت حیف میشه حتما ب خیابون دهخدا سر بزن اگ خواستی لباس بخری یه مغازه باز شده فقط نوزادی مبفروشه لباساش قنشگه

فرقی نداره ازهرکدوم ۳دست اینا بگیر..انقد برات کادو اینا میاد بعدا که

دو سه

بیشتر صفر تا ۳بگیره بزار بشه تنش

واقعاً بستگی به اندازه بچه داره.اگر خودت یا شوهرت درشت هستین ۲ بگیر در لباس بزرگتر رو میشه تا زد تن بچه کرد ولی کوچیک بشه قابل استفاده نیست

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان نورا  🥰❤️ مامان نورا 🥰❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری