سلام عزیزم من قیمه هامو با مرغ درست میکنم و داخل زود پز میزارم
اول دوتا پیاز متوسط رو نصف میکنم خلالی ریز و نازک خورد میکنم و با روغن و زردچوبه و نمک میزارم درشو پیاز ها سبک و نرم بشه بعد مرغ اضافه میکنم سینه مرغ مکعبی سرخ میکنم با پیاز ها
بعد یک سوم پیمانه لپه ای ک نیم ساعت خیس خورده رو دو بار آبکش میکنم ی رنگ زرد بد داره در بیاد بد اضافه ملمنم با دو قاشق رب با دو تا لیمو عمانی از وسط نصف میکنم تخمشو در میارم رنگ رب خوب باز شد دو لیوان آب میرزم آب زیاد نمیخاد نیم ساعت میزارم
پخت آخر سر بهش زعفران و دارچین و فلفل سیاه میزنم
پیاز رنده کن سرخ بشه بعد گوشت رو داخلش تفت بده لپه رو جدا بجوشون بعد ابکش کن رب رو بریز تو گوشت تفت بده یکم فلفل بزن اخر سر لپه رو بریز ی تفت ریز بده بزار بپزه
نیم ساعت قبل خاموش کردن نمک بزن
موقع خاموش کردن گرد لیمو و زعفران و دارچین بزن و خاموش کن
پیاز زیاد و رنده کن
با گوشت یکم تفت بده
زردچوبه بزن
لپه هات هم بریز یه تفت کوچولو بده
بعد اب بریز و یه چوب دارچین بنداز داخلش
بذار بپزه
بعد که یکم پخت رب و با نمک و زردچوبه تفت بده بریز داخلش لیمو امانی هم بریز
بذار قشنگ جا بیفته
نیم ساعت آخر زعفرون و خیلی کم گلاب یا گرد گل بریز
فقط پیازتو حتما رنده کن والسلام
بقیش دیگه تفت دادنع چیزی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.