۶ پاسخ

نه کلد استاپ نخوری اصلا.استانینوفن ساده با آموکسی سیلین 500خوردم و دیفن هیدرامین قرقره کردم

منم سرما خورگی بد با سرفه های وحشتناک گرفتم ماه نهم ولی اصلا دکتر نرفتم درمان خانگی انجام دادم بهتر شدم

استامینوفن ساده و دیفن هیدرامین که من همونم نمیخوردم لیمو شیرین و پرتقال خیلی بخور و با سرم شستشو بینیتو بشور همش و مایعات زیاد بخور اگه تب و اینا نداری سرماخوردگی خودش خوب میشه یکم سخت هست و طول درمانش طولانی تر میشه ولی خب بهتره

بنظر من ک دارو نخوری طبیعی خودتو درمان کنی بهتره

دکتر به من گفت فقط میتونی دیفن هیدرامین ساده قرقره کنی و استامینوفن ساده هر هشت ساعت بخوری، بقیه‌ش دیگه مایعات و سوپ و اینا

سفکسیم ۴۰۰ استا مینوفن ساده

سوال های مرتبط