نه کلد استاپ نخوری اصلا.استانینوفن ساده با آموکسی سیلین 500خوردم و دیفن هیدرامین قرقره کردم
منم سرما خورگی بد با سرفه های وحشتناک گرفتم ماه نهم ولی اصلا دکتر نرفتم درمان خانگی انجام دادم بهتر شدم
استامینوفن ساده و دیفن هیدرامین که من همونم نمیخوردم لیمو شیرین و پرتقال خیلی بخور و با سرم شستشو بینیتو بشور همش و مایعات زیاد بخور اگه تب و اینا نداری سرماخوردگی خودش خوب میشه یکم سخت هست و طول درمانش طولانی تر میشه ولی خب بهتره
بنظر من ک دارو نخوری طبیعی خودتو درمان کنی بهتره
دکتر به من گفت فقط میتونی دیفن هیدرامین ساده قرقره کنی و استامینوفن ساده هر هشت ساعت بخوری، بقیهش دیگه مایعات و سوپ و اینا
سفکسیم ۴۰۰ استا مینوفن ساده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.