۱۲ پاسخ

منم دقیقا اینجوریم😢😢

برنج و نون کم بخور

خب طبیعیه دیگه روزای آخر بارداریه

اصلا نترس منم مث توام پای چپم ورمش بیشتره ..فقط از نمک خوردن اینا مراقبت کن ک فشارت بالا نره ..زیادم سر پا نمون من استراحت ک میکنم کم میشه ورمش کلا..روی مبل و صندلی ام آویزون نمونه پاهات

منم همینجورم

اره باید بری دکتر
ورم یه طرفه خطر داره احتمال مسمومیت هس

من اینقد ورم کردم مخصوصا دست و پاهاممم

هفته های شما بنظرم طبیعیه
منم سر پسر اولم اخرا پام ورم کرد

اره پای چپ ورمش بیشتره
اینجا توی گهواره میگن که اگه یه پا ورم بیشتر باشه خطرناکه
من جفت پاهام ورم داره شدید

سمت چپت ورم داره بیشتر

اره داره یکم

بنظرم ورم داره 😥

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی