شربت ایبوبروفن چند سی سی به بچم بدم؟

۳ پاسخ

من دکتر داد زیاد تاثیری نداشت دونیم سی سی اصولا میدادم

به نظر من اصلا نده
ایبوپروفن خوب نیست واسه بزرگسال چه برسه به بچه ها

دو و نیم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱۵ ماهگی
مامان سام و سارن مامان سام و سارن ۱ سالگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته سیزدهم بارداری