۹ پاسخ

تیک چشم اکثرا از کم خوابی و استرس شدیده الانم که هر مدل تیکی طبیعیه عزیزم

من چسم راستم بزنه اتفاق خوب میافته چشم چپم بزنه بد فقط آبت الکرسی بخون

یه نخ قرمز بزار اکی میشه

از استرسه منم یه مدت اینجوری شده بودم شکر خدا رفع شد

خودش خوب میشه سعی کن بهش توجه نکنی

برای مارو بزنه یعنی بارون قرار بیاد و اینجوری هم میشه 😬😂

برا منم چند روز اینجوری بود یهو خودش قطع شد
من فک میکردم برا اینک چشمم ضعیفه

قدیمیا میگفتن ی کاه بذار پشت پلکت

وای منم همین جوریم 💔
متاسفانه نمیدونم باید چیکار کنی میگن از اعصابه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ سالگی