۴ پاسخ

عجب مرد بی فکری
بچه اونو تو شکم داری مثلا

گلاب بو کن گلم
با هندزفری آهنگ گوش کن .بیا چت توگهواره

عزیزم سعی کن آروم باشی فراموش کن که گریه کردی و دیگه گریه نکن بخاطر بچت خوشحال باش هیچ اتفاقی نمیوفته نگران نباش

گلم اگه خیلی اتفاق میافته حتما حتما به کمک دکتر دارو مصرف کن چون خیلی عارضه داره برای خودت و بچه ت بعدها و اثراتش همیشه میمونه عارضه داروها ناچیزه به نسبت عارضه این حالت ها،اگه چن ماه یه بار و دیر به دیر اینجوری میشی برای همه ممکنه اتفاق بیافته نگرانش نباش

عزیزم خودتو آروم نگهدار یه لیوان آب بخور نفس عمیق بکش حواست هم پرت کن
چیشده

سوال های مرتبط