۲ پاسخ

متفاوت واسه ما6ماهگی سبک بود یکمی تب کرد دخترم که بااستامینوفن کنترل شد

۶ ماهگی واسه پسر من خیلی سخت بود شدید تب کرد
البته ک همه مث هم نیستن

سوال های مرتبط