۳ پاسخ

واكسن ٤ و ٦ فرق داره … واكسن٦ تكرار دو ماهگي براي دختر من ٦ ماهگي از دو ماهگيش هم كمي سنگين تر بود ولي واكسن ٤ اصن انگار نه انگار كه واكسن زده … واكنش بزن ها فرق داره اصن هربچه اي يه جوره ايشالا ميگذره

نه برای دختر من 4ماهگی سخت بود ازیت کرد تا سه روز تب داشت بعدش تا سه هفته غر غر می‌کرد 6ماهگی راحت بود تب نکرد ولی یه روز پاهاش درد می‌کرد

سوال منم هست 🥲

سوال های مرتبط

مامان آقای نی نی
 مامان آقای نی نی  ۷ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان آراد 🐣 مامان آراد 🐣 ۱۵ ماهگی