پسر من دیروز زدیم .واکسن ۴ماهگی خیلی دردش بیشتر بود براش تا این ولی این تبش بیشتر رفت بالا
پسرمن اصلا انگار واکسننزده بود😄خداروشکر خیلی خوببود
بستگی به بچه داره. دختر من درد و بیقراری نداشت زیاد ولی یخورده تب کرد
نه خدا رو شکر
هربچه فرق داره دهن من سرویس شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.