واکسن شش ماهگی اذیت میشه بچه؟سخته؟

۵ پاسخ

پسر من دیروز زدیم .واکسن ۴ماهگی خیلی دردش بیشتر بود براش تا این ولی این تبش بیشتر رفت بالا

پسرمن اصلا انگار واکسن‌نزده بود😄خداروشکر خیلی خوب‌بود

بستگی به بچه داره. دختر من درد و بیقراری نداشت زیاد ولی یخورده تب کرد

نه خدا رو شکر

هربچه فرق داره دهن من سرویس شد

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۱ سالگی
مامان ارسلان وآدریان مامان ارسلان وآدریان ۱ سالگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان سلوا گلی مامان سلوا گلی ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱۲ ماهگی
مامان Jana مامان Jana ۱۷ ماهگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی