۶ پاسخ

بچه سفالیکسه؟ یا بریچ

قدیمی ترا میگن بخاطر در اومدن موی بچس و صد البته که از فشاریه که رحم به معده میاره سعی کن غذاهارو تو حجم کمتر و با فاصله بخوری

الان دارم تحملش میکنم😭😭😭

وای این درد هیچ درمانی نداره😭
منم ۹ماه تحمل کردم به محض زایمان راحت شدم از این درد

فاموتیدین

بنام‌خدا
تحمل

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آوا❤️ مامان ❤️ آوا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری