۴ پاسخ

من دشت بهشت هست ، از دیروز خبری نیست

برگرد دیگه کم و بیش صدا میاد کجای کرجی

خوبه بد نیست عزیزم چاره ای جز زندگی نیست
من تو خونمون به روز درمیون صدای جنگنده میشنوم

هرشب میزنن ولی چاره چیه پناه برخدا

سوال های مرتبط