بچه ها از درد معده دارم میمیرم چیکار کنم 😭😭😭حتی نفس میکشم هر نفس درده 😭😭

۷ پاسخ

یکم عرق نعنا بخور یا قرص فاموتیدین

عزیزم سریع یدونه فاموتیدین ۴۰ بخور خوب میشی عزیزم
اصلا هم ضرر نداره واسه بارداری ،

منم خیلی معده درد بودم تو هفته شما قرص پنتوپرازول ۲۰ صبح ها ناشتا میخورم

من دکتر برام فاموتیدین ۲۰ تجویز کرد

عرق نعناع اب ولرم گرم با عسل عالیه
اگ‌میبینی بارهنگ برای زن حامله بد نیست حتما با ی استکان اب بجوشون وقتی رنگش عوض شد دوتا قاشق عرق نعناهم باهاش بجوشون و با عسل بخور اگرم ضرر داره همون اولی ک گفتمو بخور

قرص پنتو پرازول ۴۰ میلی صبح ه ناشتا روزی یکی

قرص بخور

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی