اگه میبینی که دردت هی داره زیاد میشه حتما برو دکتر چک کنه ولی اگه دردت کم شده استراحت کن خوب میشی شیاف پروژسترون هم بزار
تو بارداری اولم این مشکل رو داشتم زنگ زدم به ماما گفت ساک بچه رو بردار برو زایشگاه 😑😑😑😑بدتر استرس بهم وارد کرد یه ساعتی رفتم زیر پتو استراحت کردم خوب شدم
حتما برو دکتر
شیاف پروژسترون اگه داری یه دونه استفاده کن
حتما برو دکتر دردت زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.