۴ پاسخ

واااای اسم زایمان میادتنم میلرزه

من دوشب پیش ی دردایی داشتم وحشتنااااااکاا،میگفتم صب بشه برم بیمارستان بستری شم،صبش خوب شدم😅😅

عزیزم کدوم بیمارستان قرارا زایمان کنی

عجله نکن😂😂😂منم لز همین دردا دارم

سوال های مرتبط