۵ پاسخ

من کارت امید واسه خانمایی که تو سال ۱۴۰۵زایمان میکنن نیست؟؟؟
یاواسه همه که بچه کوچیک دارن صادر میشه؟

اول گفتن واسه ۴۰۵ الان میگن واسه همه

برا اونایی هست ک از اول فروردین ۴۰۵ زایمان میکنن

برا۴۰۵

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ سالگی