خانما وقتی درد و خونریزی ندارم یعنی بچم حالش خوبه ؟🥲

۵ پاسخ

وای منم مثل شمام الانم استرس دارم انگتر علائمم رفته بخدا خواب ندارم از استرس

عزیزم چرا به خودت استرس میدی.استرس از خودت دور کن.

میراث گذاشتی اسم نی نی رو؟

اره چرا باید حالش بد باشه
اصلا به این چیرا فکر نکن
انرژی منفی رو از خودت دور کن
خداروشکر سه ماه اول رو رد کردی
یعنی خطر سقط خیییییلی اومده پایین

ارع دیگه داشته باشی خطر ناکه

سوال های مرتبط