پستانک تا چه سنی باید از بچه بگیرم

۴ پاسخ

قبل از ۱۸ ماه

من تولد ۱ سالگیش گرفتم

تایکسال بایدگرفته باشی

باید ۱ سالگی گرفت بهترین وقته دیر بشه خیلی سخته من تا الان نگرفتم خیلی بده میخواستم تو این تعطیلات که همسرم خونست میتونست کمکم کنه بگیرم که بچه ها در حال دندون در آوردنن و تب میکنن دیگه بیخیالش شدم

سوال های مرتبط