علائم روده تحریک پذیر چیه ؟
خوردن انجیل بسیارخوبه برایبوست
عزیزم به خاطره مشکل گوارشی که داری جویدن کندر هم براگوارش وهم برای حافظه ی جنین بسیارخوبه برا یبوست یکم باروغن زیتون شکم ومقعدتو چرب کن رحمتو نه
من وقتی نمیتونم برم دسشویی زیر شکمم تیر میکشه اونطوری. منم روده تحریک پذیر دارم ولی قرص نمیخورم. سعی کن لواشک و کیوی اینا بخوری که یبوست نشی. برگه زردآلو هم خوبه. الان دردت کمتر شده یا همون اندازه ست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.