من همین جوری میبرمش بیرون یه پتو هم باخودم برمیدارم یه موقع باد بود یا غروب شد سر شد بپیچم دورش
چون اگ باد بره داخل بینیش باد دماغی میشه هی خر خر میکنه بینیش
سلام
من تا همین چن روز پیش اینکارو میکردم
ولی الان بزرگتر شده و هوا خوبه دیگه نه ولی وقتی باد بیاد گوشاشو میپوشونم
تا ۳ ماهگی بله رو دسته کریر پتو مینداختم البته اون موقع وسط زمستون بود الان هوا خوبه و نیازی نیست
من روسری سرش میکنم و یک روپوش نازک دارم همونو روش میندازم
آره اینجا هنوز گرم نیست
اره پارچه نازک ميندازم رو صورتش که برا نفس کشیدن هم اذیت نشه
اره الان هوا دزد من یه پتو میکشم روش
بستگی به آب و هوای شهرتون داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.