دقیق نمیدونم ولی سونو رفته بودم۳۳ هفتم بود دکتر سونو گفت چقد مو داره😂موهاش تو اب چون رو ب بالا میاد معلوم میشه
ببخشید منم شهرکردی هستم دکتر شما کیه شهرکرد؟؟
من دوتا پسرام بدنیا اومدن کچل بودن دیگه فک نکنم دخترم مو داشته باشه 😂😂
میگن بستگی به ژن داره من دوس دارم دخترم مو داشته باشه پدرش بوره میترسم موهاش کم باشه اولیل
میخوام گوجه ای ببندم 😆😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.