مامانا اسم تو دلی تون رو چی میگذارید؟؟؟

۲۷ پاسخ

اگر پسر باشه محمد🎀
حسین هم خیلی دوست دارم...

البته من کلا نظرم روی اسم ها ایرانی بود و مهبد رو انتخاب کرده بودم
ولی خب اسم محمد هم خیلی دوست دارم
اسم حسین هم چون عاشق امام حسین هستم دوستش دارم....

پسر باشه محمدمهدی
دختر باشه آلا یا حلما

حیدر 🥹

دلانا 😍😍

مهوا دختر مامان👼🏻🍓🥹

ھانا

الوین

تیام🌿

جلوتر اسم نمیارم تا قشنگ مطهمن بشم

اسم دختر من «راز✨»

دلوین اگ دختر بشه

اراز..
ایلین

آقا مبین ✨

یا بردین یا هامین❤️

رزا رسا

ارغوان خانومه😍

آوینا

ایلیا
از یازده سال پیش انتخاب شده 🥰

مهبد 🩵

دلوین

میراث

دلاریس

سید کمیل

دختر نیهان
پسر علیهان

همتا🌸

آقا آریشاه👼🏼

دلین😍

سوال های مرتبط

مامان کُپل🧸💙 مامان کُپل🧸💙 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری