یه نخبه هوا فضا با خانواده اش شهید کردن تبریز بود فک کنم
راسته خدالعنتشون کنه
خدا لعنتشون کنه من نمیدونم چی میخواد از جون این مردم بسه دیگه خسته شدیم از استرس ودلشوره
من اومدم شهرستان ولی دلم میخاد برگردم تبریز خونه مادردرشوهرم قلبیم پاتادی
انگاری ی ارتشی رو ترور کردن
اره زده و از یک خانواده فقط یه بچه شیرخواره زنده مونده .
بمیرم براش😭
قشنگ دو روزه اینجا مسکونی میزنه حالا چکار کنیم کجا بریم😭
بله دیشب دوتا مسکونی زده چند نفرم شهید شدن
اره واقعا بد زده منم الان دیدم عکساشو
قشنگ داخل ی محلس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.