مامان های مشهدی عزیز

شیرخشک پوشک بچه اسهال

تصویر
۴ پاسخ

اولی رواق کودک هست سن ۵ تا ۹ داره یک ساعت بازی میکنن من همیشه دخترمو میبرم دومی رواق خردسال هست ۳ تا ۵ سال با خود مادر باید بره از باب الرضا که وارد بشی مشخص میشه نوشته رواق کودک یا از سمت چای خونه پیامبر اعظم همون گوشه هست بپرسی از خادما دقیق بهت میگن من همیشه میرم

دو قسمت داره یکی بین ۳ تا ۹ سال که میری نیم ساعت بعد میری دنبالشون . یکی هم اون طرف برای بچه کوچیکترا با خودت میبری بازی میکنه

کبوترانه تو یکی از صحن هاست رایگانه ولی سن۳به بالا فکرمیکنم قبول میکنن.بین دوسال و سه سال شک دارم

هزینه ک نداره ولی برا سن دختر شما نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان صبرا مامان صبرا ۱ سالگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی
مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی