اسمش ترخینه ست
تو باسلام میفروشن
خیلی خوشمزه ست
بلغور با شیر یا دوغ خیس میکنن بعد با سبزی های معطر خشک میکنن
برای هر وقت خواستن آش درست میکنن
من خیلی دوست دارم سوغاتی از خرم آباد برام اوردن
من مادربزرگم هرسال با شیر گوسفند درست میکنه برامون خیلی خوشمزس بلغور گندم با شیر ترجیحا گوسفند باشه خیلییییی بهتره میزارن پخته بشه بهش زیره و زردچوبه میزنن بعدش دم میکنن و خشکش میکنن توی زمستون درست میکنیم محشره
حقیقتا مامانم اینا خودشون درست میکنن تاحالا از جایی نگرفتیم ولی گندم بلغور شدست که با شیر و زیر و زرد چوبه اینا میزارن دم بکشه و بعدش خشکش میکنن برای دمی و یه نوع سوپ ازش استفاده میکنن
بلغور گندمه با شیر خیس میکردن فک کنم بعد میذاشتن خشک بشه هروقت میخواستن باهاش اش درست میکردن از عطاریا سوال کن ببین ندارن؟
چه کمکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.