بگو پس منم هیچ وظیفهی درقبال تو ندارم اگه قرار بود خودم خرج خودمو بدم دیگه تورو میخواستم چیکار توام حق نداری از من چیزی بخوای
وظیفشه که خرجتو بده اگر نمیده تو هم هیچ کاری نکن غذا درست نکن خونه رو تمیز نکن لباس نشور هیچ کاری نکن،لعنت به این جامعه زن ستیز که آقایون انقدر پررو شدن
خب توام هیچ کاری تو خونه نکن حتی غذا هم درست نکن بگو منم شاغلم توام شاغلی کارهای خونه هم مساوی 😬مادررررره اینجور مردارو باید فحش داد 🥴🥴🥴
عزیزم چجوری تولید محتوا میکنی برای کجا
من پول دستی زیاد نمیگیرم ازش کارتش دستمه هرچی لازم باشه میخرم اگه خریدم زیاد باشه ازش اجازه میگیرم
بگم پول بده ناراحت میشه میگه بردار هی نپرس
عزیزم یه تومن چیه این دوره زمونه
بنظرم شکایت کن نفقت خیلی بیشتر از حرفاس حداقل بدونه چی ب چیه
وا بگو هم کار کنم هم کارای خونه رو انجام بدم؟؟؟ نفقه وظیفه مرده، باید بده، حتی میتونی شکایت کنی از دستش
برا ازدواج کردن خیلی بچه بوده، بگو وظیفه ات خرجی منو بدی میدونستی میتونی شکایت کنی ک خرجی بهت نمیده ، حالیش کن
زن اگ میلیارد ها پول داشته باشه نفقشو باید زن بده
با خوبه ب تو همون یه تومن و ماهی میده ب من ک چیزی نمیده
نداره یا خسیسه؟ تو هم وظیفه خودتو در قبلش انجام نده بگو تو باید نفقه بدی بهم وظیفه هست.
تا وقتی کارکنی به نظرم همینه از اول باید نشونش میدادی ک چقد باید بهت برسه و چقد بهت بده بعداز چندسال فک نمیکنم درست بشه
خواهر من دیگه مگه کاری ام ازت برمیاد؟؟ عادتش دادی یا حالا هرچی دیگه بعید میدونم درست بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.