۷ پاسخ

پیجشو داشته باش اگر دست از پا خطا کردن ادبشون کن

و مگه فقط تو میتونی منم میتونم با شوهر اکنون زنه خوب بشم

چرا نگفتی؟ چرا به شوهر اون زنیکه نگفتی ؟ چرا آبروشونبردی نزاری یه آب خوش از گلوش بره پایین چرا برای زندگیت ارزش قائل نشدی زنگ بزنی به زنه پاره پورش کنی به شوخرشم بگی؟ اینو یادت باشه مردا تا چیزی رو زنشون نفهمه از اون کار پشیمون نبودند چرا ساده ای

چیکارن مگه اینقد باهم مچ هشتن

چرا باید همسرت بگه بازم خیانت میکنه
باید همسرتو ادب کنی

مگه روبیکا فالو کردن داره؟

چیزی بهش نگوبجای اینکه بترسونیش برین دهن شوهرت خیانت کرده پروبازیم درمیاره

سوال های مرتبط