عادیه داره بزرگ میشه دیگه . سلول به سلول بدنش رشد میکنه روده و معده داره بعد نه ماه خودش هضم و دفع میکنه درد میکشه . نفخ باعث دلدردشه. اصلا نفاخ و سردی نخور . شکمشو موقع شیردادن ماساژ بده هربار گاز روده هاش خالی شه . حتما اروغ بگیر اینجوری کمتر درد میکشه
عزیزم دختر منم همینه .کولیک دارن بچه ها تو این سن .
من بردم دکتر بهش قطره پدی لاکت و قطره کولیف داد
توام اگه می خوای ببر دکتر یا همین قطره هارو بده بهش
قطره پدی لاکت ۴ قطره عصر ها
قطره کولیف ۷ قطره اونم عصر ها با هم من میدم
دکتر گفت دیدید باز اذیت میشه موقع خواب هم بدید
من میدم بهتر می خوابه و مدفوع میکنه
ان شاالله برا بچه شمام خوب باشه
ماساژ بده شکمشو بادگلوشو خوب بگیر سریع نزارش پایین اگه شیر خشک میخوره با سر شیشه انتی کولیک بهش بده نگرانم نباش به خودت بگو بچه تازه داره گوارشش کار میوفته و این دردسرا بخاطر اونه
خب نفخ داره دلش درد میکنه
شربت گریپ میکسچر
دایمیتیکون بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.