خانما تو ۷ هفته و ۶ روز هستم یعنی قلب تشکیل شده ؟

۶ پاسخ

احتمال زیاد اره
معمولا تا ۹ هفته هم جا داره ولی از پنح هفته شروع به تشکیل میشه
من ۶ هفته و ۳ روز رفتم تشکیل شده بود

برای من تشکیل شده بود

بله عزیزم

احتمال زیاد بله

ازع عزیزم
من شنبه میرم

من ک شیش هفته و شیش روز رفتم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط