۹ پاسخ

زوده حداقل هفته ۸ برو استرس بی خود به خودت نده

ببین من فکر میکردم هفت هفتمه ولی صبر نکردم واسه هشت هفته رفتم سونو قلب گفت شش هفته هست و قلب کوچولوم خدارو شکر تشکیل شده بود

زوده ۸یا۹هفته برو

هفت هفتگی برو عزیزم

منم هنوز نرفتم ۸ هفتمه

زوده 7 هفته برووو

نه زوده بزار ۸ هفته برو

زوده میگن حداقل هفته هفتم بازهم بستگی به زمان لقاح داره

من فردا هفت هفته میشم میگن زوده

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🥰❤️ مامان 🥰❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری