دوستان واجبه برم بهداشت ثبت نام کنم؟؟

۸ پاسخ

من بعد زایمانم میرم پروندع برا واکسن تشکیل میدم
دوستمم۲۰روز پیش زایمان کرد همینکارو کرد

برای واکسن بچه اره

برو پرونده باز کن که واکسن کزاز بزنی بعدم که پاسه واکسنا بچت اگر بیرون زیر نظر پزشکی دیگه واسه مراقبتا نمیخواد بهداشت بری چون فقط استرس میدن من که فردا میرم واکسن کزازم میزنم دیگه نمیرم تا واکس بچم

میخوای شامل طرح ماهی دوتومن بچه های ۴۰۵بشی برو تشکیل بده

من که تاحالا نرفتم بهداشت، ولی بعد از تولد احتمالا باید برم

برای واکسن نینی اره

بله واجب

بله برا واکسنا بچت
برا واکسن کزاز خودت مگه نزدیش
مراقبتا
برا واکسن بچت اگ ثبت نام نکنی نمیزننا گیرمیدن

سوال های مرتبط