سرلاک از چن وقتگی مجازه و کدوم طعم بهتره برا اولین بار بدم دخترم ؟؟؟؟
من یک سومش میکنم
یعنی ۳ قاشق سرلاک و ۵۰ میل آب
طبق دستورش
پایین قوطی سرلاک نوشته یک قاشق غذاخوری سرلاک با ۳۰سیسی آب..هرچی تعداد قاشق بیشتر اب هم ۳۰سیسی اضافه تر..از یه قاشق شروع کن ببین دوست داره یا نه
اون خیلی زیاده من چشمی درست میکنم
من ۵۰ میلی آب میریزم ۳تاقاشق هم سرلاک اندازه اش خوبه همش دخترم میخوره
روش قرمز نوشته برای بار اول یک قاشق غذاخوری سرلاک ۴ یا۵ قاشق غذاخوری اب
من خودم چشمی درست میکنم
دستور روی سرلاک زیاد میشه
یه قاشق غذاخوری
کم کم آب میریزم تا ببینم مواد کی ب غلظت میرسه
دیگ تو دستم اومده
آبشو اندازه نمیزنم
نصف ماست خوری کوچیک آب بریز ی قاشق چایی خوری پر سرلاک بریز
باید طبق نیاز بچت درست کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.