از این بهداشت به من گفت ۱ سی سی
ولی من از اینا مصرف نمیکنم دخترم دوست نداشت
بنظرم اگر میتونی یه آهن خوب از داروخونه بگیر چیزی که بهداشت مفتکی میده خوب نیست از این ایرانیای سطح پایینه
این دندونو سیاه میکنه نده
مزه زهرمار میده نده به بچه
پشت جعبه رو ببین
نوشته ۷میل یا ۱۴میل؟؟؟
اره ولی برای شما زود نیست ۶ ماهو تکمیل نکردین
من از مارک های دیگه یک سیسی میدم ولی این مارک رو بهداشت داد گفت ۹ قطره یعنی یه خط از یک سیسی پایین تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.