شیرخشک شیرخشک
و منی که از ریزش مو بیچاره شدم

۵ پاسخ

آزمایش تیروئید بده حتما

موهای من شددیییید میریخت کوتاه کردم ریزشش قط شد😐😐

قرص گرناهیر بخورین روزی ۳ تا.امپول بیوتین بپیانتین هم ۶ دوره .من دکتر این بهم داد کلا موهام برگشته همشونم ایرانین

بخدا منم روزگارم شده مو با اینکه تو خموم شونه میکنم انقد ریخه قتی به موهای سرم نگاه میکنم باورم نمیشه انقد کم مو مونده باشه

هم چنین 😭

سوال های مرتبط