به سلامتی آخراشه پیاده روی کن
من فردا باید زایمان کنم طبق ان تی ولی هنوز هیچچچچ😮💨
دقیقا چشم انتظاری خیلی سخته و استرس ش بیشترررر
عزیزممم سخته ولی انشالله ک به زودی با سلامتی کامل به دنیا میاد🥲🩵
چه کارایی انجام میدین که دهانه رحم باز بشه ؟
منم دقیقا ۱۲فروردین هست زایمانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.