۶ پاسخ

به سلامتی آخراشه پیاده روی کن

من فردا باید زایمان کنم طبق ان تی ولی هنوز هیچچچچ😮‍💨

دقیقا چشم انتظاری خیلی سخته و استرس ش بیشترررر

عزیزممم سخته ولی انشالله ک به زودی با سلامتی کامل به دنیا میاد🥲🩵

چه کارایی انجام میدین که دهانه رحم باز بشه ؟

منم دقیقا ۱۲فروردین هست زایمانم

سوال های مرتبط

مامان زهرا و دیانا💕 مامان زهرا و دیانا💕 ۲ ماهگی