۷ پاسخ

آروغ داره باد شکم داره بلد نیست
شیر که میخوره چندبار آروغ از ش بگیر تو شیب شیر ب ه تو شیب بخوابونش
بیدار میشه بلندش کن آروغ بگیر دوباره بخوابون
شکمش ماساژ بده پاهاش حرکت بده

بچه نباید انقدی گریه کنه ک از حال بره از دلدردو ایناها نیس
چش شده یا ترسیده نظر بگیر براش
منم یک هفته دخترم جوری گریه میکرد ک از حال میرفت چش شده بود تا نظر گرفتم همون لحظه آروم شد

لبنیات میخوری؟؟؟؟

شاید اروغ داره
شاید دلش درد میکنه بیشتر
یاهم گرسنه اس درست سیر نمیشه
گوس هاشون دست بزن ماساژ بده
شکنش و دست بزن ماساژ بده پاهاش دستاش دست برن ماساژ بده ببین عکس العملش چیه اگ هیچ عکس العملی نداشت پس دلش درد میکنه


شربت گریپ میکسچر بده لهش هر هشت ساعت دونیم سی سی

ببین نمیدونم دارو گیاهی به بچه میدین یانه
من مامانم به بچه داد اروم اروم شد
ما بهش میگیم بارهنگ و شاطره باهم میجوشونیم کم میریزیم تو شیشه شیر
اروم اروم میشه به دل درد و نفخ خیلی کمک میکنه
ولی خب خیلیا تا ۶ ماه غیر شیر چیزی به بچه نمیدن

اگه شیر خودتو میخوره سعی کن خودت شیر و ماست و محصولات گاوی نخوری مخصوصا شیر نفخ میاره

پسرمنم اینطوریه دیگه کم مونده خودموهلاک کنم

سوال های مرتبط