۶ پاسخ

من از روز اول بستم

نمیدونم
من شکمم مثل قبل شده فقط خیلی کم شل تر از قبله که اونم تصمیم دارم بعد ۴۰ روزگی یواش یواش ورزشو شروع کنم

من بخیه هاموداشتم شکم بنداستفادع کردم

بعد۱۰روز بخیه کشیدم بستم

همون بیمارستان رو تاپ یا تیشرت شل ببندتاوقتی بخیه هاتو کشیدی سفت کن

بعد دوماه

سوال های مرتبط

مامان Avin💗 مامان Avin💗 ۳ ماهگی