۵ پاسخ

من از اتاق عمل اومدم بیرون همون لحظه برام بستن

سلام من بعد از۲۰ روز بستم

بعد ده روز که بخیه هاتو کشیدی

نبند چون ی قلق داره
چسبندگی میگیری زخمو ببندی

بعد از اینکه بخیه هاتو کشیدی

سوال های مرتبط